Yahoo се реорганизира, заради онлайн рекламата

Рокади по върховете предприе интернет компанията Yahoo, за да се позиционира по-добре на пазара за онлайн реклама. Изпълнителният вицепрезидент на отдела по продажби Грегори Колман отстъпва поста си на Хилари Шнайдер – изпълнителен вицепрезидент на отдела по местни пазари и търговия.
Шнайдер ще оглави новосъздаденото подразделение на Yahoo за глобални партньорски отношения, съобщи CNews, като се позовава на Ройтерс. Новото звено ще движи продажбите, маркетинга и развитието на пазара в САЩ.
Промените целят да разширят мрежата за он-лайн реклами на Yahoo, посочва президентът на компанията Сюзан Декер, както и да регулират по-добре отношенията с други издатели на уеб сайтове.
Очаква се в резултат на реорганизацията Yahoo да отговори по-ефективно на желанията на клиентите в областта на он-лайн рекламата.

Коментар