Интернет конкуренти излизат с обща система за реклама

Мейл БГ и Ларго БГ обявиха програма за дългосрочно сътрудничество в областта на таргетираната реклама. Споразумението е новост за българския интернет пазар, посочват двете компании в IT int The Press.
“За първи път две конкурентни интернет компании си сътрудничат в областта на рекламата. Не по-малко иновационна е и създадената по този начин за първи път в България система за поведенческо таргетиране на реклама”, гласи официалното съобщение.
Споразумението предвижда общ механизъм за анализ на поведението на клиентите, като системата ще анализира търсенето от потребители на оферти, публикувани в Ларго БГ. Събраната така информация ще позволява същите потребители да получават персонализирани оферти в Мейл БГ, чийто подбор ще се осъществява въз основа на натрупаните наблюдения за извършените от тях търсения.
"Поведенческото таргетиране на интернет-рекламата е едно от най-силните й предимства и категорично нейно бъдеще", коментира Георги Стаматов, създател и управител на Ларго БГ.
"Таргетираната реклама не е новост за нас, ние бяхме първата компания, която предложи на пазара таргетиране по пол, възраст и местоживеене. Смея да твърдя, че компанията ни разполага с ноу-хау, което е уникално не само за българския, а и за международния пазар", каза Момчил Шумаков, управител на Мейл БГ и създател на компанията.
Общата система за таргетирана реклама на Мейл БГ и Ларго БГ ще заработи в началото на октомври, като понастоящем тя се намира във фаза на бета тест.
Ларго БГ е интернет портал в сферата на недвижимите имоти, като обединява оферти, фирмен каталог и аналитични материали в тази област. Мейл БГ стартира през ранната за Интернет 1998 г. Най-популярната услуга, която сайтът предлага, e безплатна поща.

Коментар