За първи път рекламата в интернет надвишава тази в радиото, показва ново проучване на eMarketer върху американския пазар.
През 2007 година он-лайн рекламата в САЩ е достигнала $21,7 милиарда, докато в радиото е била $20,4 милиарда. Прогнозите на анализаторите сочат, че през 2011 г. за реклама в интернет ще бъдат похарчени $44 милиарда, а приходите на радиото от реклама ще бъдат едва $22,6 милиарда.
Традиционното радио губи своите позиции в качеството си на платформа за рекламни кампании, посочват от eMarketer. В същото време интернет-радиото, спътниковото радио и различните музикални услуги стават все по-популярни.
Въпреки настъплението на интернет, радиото в САЩ все още има огромна аудитория от над 283 милиона слушатели. Експертите препоръчват кампании, които комбинират он-лайн и радио реклами.