Около 250 хиляди тънки конзоли за игри продаде Sony в Япония за четири дни от пускането на продукта на 20 септември. Покупките на модела PlayStation Portable Slim превишават на дневна база 14 пъти тези на старата версия на геймърската машина за периода на последните два месеца, според Ройтерс.
Както показва името й, Sony PlayStation Portable Slim е тънка портативна конзола, в случая по-тънка от предходния модел PSP. Освен това новата конзола е и по-евтина.
Тези два фактора, взети заедно, явно са довели до невероятния бум в продажбите. За четири дни Sony е продала толкова конзоли Sony PlayStation Portable Slim, колкото PSP за последните два месеца.
Въпреки пиковите продажби на Sony, лидер на японския пазар за игрови конзоли продължава да бъде компанията Nintendo. Нейното устройство DS Lite е най-популярната конзола в страната на изгряващото слънце.