Samsung ще инсталира около 440 широкоформатни екрана (LFD екрани) на изложението за потребителска електроника IFA 2013, което започва на 6 септември в Берлин.
„IFA 2013 ще бъде фестивал на LFD екраните”, каза Джонг-хан Ким, старши вицепрезидент на Samsung. С тази най-голяма в своята история инсталация, корейската компания ще предложи на посетителите динамична информация чрез LFD екрани от двете страни на „Discovery Avenue” в центъра на залата.
Samsung ще инсталира и видеостени, използвайки 341 броя 55-инчови LFD екрана. На тях посетителите ще могат да видят изложените продукти в по-голям размер и с по-добри фокус и качество на картината. LFD екраните на видеостените са с тънки рамки, което минимизира разстоянието между отделните дисплеи.
В допълнение, 22 броя 75-инчови LFD екрана ще бъдат поставени вертикално на входа на всяка зона на изложението. Те ще са един вид „digital signage” или навигационни точки за посетителите, като предоставят информация за най-важните продукти във всяка зона.
Визуалните ефекти се управляват от MagicInfo Solution – специален софтуер на Samsung, който позволява съдържание, показвано на един LFD екран, бързо да се трансформира и показва на останалите екрани. Резултатът е голям екран, който работи като едно цяло, но е съставен от отделни LFD дисплеи.
В миналото, за да се осъществи подобен визуален ефект, бяха необходими равен брой компютри и LFD екрани. Днес броят им е значително намален.
Инсталацията на IFA 2013 е най-голямата инсталация от LFD екрани, която Samsung представя на изложение. През 2010 около 200 LFD екрана бяха инсталирани на Shanghai Expo в Шанхай, Китай.