Веригата хипермаркети ТЕХНОПОЛИС обявява конкурс за име на новия си символ – закачливият малък герой, който наскоро се появи в телевизионните клипове на компанията. От днес до 31 януари 2008 г. всеки желаещ може да направи предложение за име, като се регистрира в сайта www.technopolis.bg или попълни талон във всеки от хипермаркетите ТЕХНОПОЛИС в страната.
Победителят в конкурса ще получи Голямата награда – ваучер за покупки на стойност 3000 лв. от ТЕХНОПОЛИС. Чрез томбола ще бъдат изтеглени и още пет награди на стойност 200 лв. Името на малкия герой ще бъде избрано от жури от представители на ТЕХНОПОЛИС и актьорите от телевизионното шоу „Комиците” – Любомир Нейков, Кръстю Лафазанов, Христо Гърбов и Руслан Мъйнов.
По повод връчването на Голямата награда и официалното „кръщаване” на символа на ТЕХНОПОЛИС през февруари 2008 г. ще бъде организирано специално събитие. Правилата на конкурса са представени на уеб сайта www.technopolis.bg
„Организираме този конкурс, защото искаме нашите клиенти и приятели да станат част от живота на ТЕХНОПОЛИС. Очакваме оригинални и нестандартни предложения за име или просто имена, които да представят характера и ролята на малкия герой в нашите хипермаркети”, каза Златина Шиварова, Мениджър „Реклама“ на ТЕХНОПОЛИС.
Освен закачка към потребителите, новият герой на ТЕХНОПОЛИС е и символ на новата концепция за обслужване на клиентите в хипермаркетите – „Лесно е да избереш”.
„Знаем, че потребителите днес са засипани с много и разнообразни предложения за техника за дома, за офиса или за забавление. Ние искаме да улесним избора им, като им помогнем да намерят предложението, което отговаря най-точно на техните нужди. Според нас всеки, който иска да избере и закупи техника, трябва да има свой личен консултант, който да разбира потребностите му и да му помогне да направи правилния избор”, допълва Златина Шиварова.