М-Тел ще увеличава пазарния си дял с услуга за младежите

Мобилният оператор М-Тел представи днес нова телефонна мрежа, с която цели да оформи младежка група от потребители на услугите си и така да спечели по-голям пазарен дял. Търговската марка Loop, чийто графит беше разпространен отскоро по билбордове и плакати, е насочена към хора на възраст от 14 до 26 години. Тя предлага тарифен план, който беше определен като уникален на пресконференция на М-Тел.

Новото при Loop мрежата е това, че е насочена към определен кръг от потребители – нещо, което отдавна се практикува по света в тази пазарна сфера. Въвеждането на такъв тип стратегия отваря следващия етап в развитието на мобилната комуникация в България, казват специалисти. Към четирите основни елемента на маркетинга (продукт, цена, промоция и дистрибуция) се добавя нов – “хора”, който се отнася към формирането на отделни потребителски групи от страна на самия оператор, коментираха експерти на пресконференцията.

Относно бъдещите бизнес планове на М-Тел стана ясно, че евентуално сътрудничество с БТК е трудно осъществимо. Цените за разговори от стационарен към мобилен телефон са прекалено високи не само за българския, но и за европейския стандарт. Ако БТК иска да бъде равноправен и активен партньор при преговорите с мобилните оператори, тя трябва да свали значително тези цени, коментира Йозеф Винацер, главен изпълнителен директор на компанията.

Ето и подробностите по тарифния план: всички абонати на Loop ще плащат по 1 ст./мин. за разговори помежду си и по 39 ст./мин. при връзка с всички останали мрежи, включително и тази на М-Тел. Месечна такса в случая няма, но пък има задължително минимално потребление от 15 лв. на месец. Т.е. потребителят е заинтересован да “изговори” тези 15 лв., които са формират като обща сума от проведените разговори и тази цена се плаща дори и клиентът да не успее да я покрие с разговори.

Цената от 1 ст./мин. е промоционална и важи за всички абонати, сключили договори с мобилния оператор до 31 август. След това таксата за мрежата на Loop става 5 ст./мин. При подписване на договор до посочената дата, промоционалната цена се запазва до изтичане на срока на договора, който е за една или за две години.

За да се контролира възрастовата рамка на Loop абонатите, всеки от тях ще има правото само на една SIM карта. Децата от 14 до 18-годишна възраст ще сключват договор с присъствието на родител, като е необходим и акт за раждане.

Договор може да сключи и всеки ненавършил 27 години като условията на Loop важат до изтичане на договора, без да има значение това, че в определен момент обявената вързастова рамка се надхвърля.

по темата: „М-Тел ще увеличава пазарния си дял с услуга за младежите”

добавете коментар...

  1. gosho

    Kak iskam da sym na 15

Коментар