Oracle погълна за 1,5 милиарда долара компанията Responsys – доставчик на корпоративен облачен софтуер за маркетинг в B2C (Business-to-customer) сектора.
Придобиването ще разшири експертизата на Oracle в сегмента и портфолиото й от продукти за Commerce Cloud, Sales Cloud, Service Cloud, Social Cloud и Marketing Cloud, които са част от платформата Oracle Customer Experience Cloud.
Сделката е част от стратегия на Oracle за експанзия в областта на B2C технологиите и автоматизацията на маркетинга. Софтуерът на Responsys помага на маркетолозите в решаването на различни задачи.
Вливането в Oracle ще се отрази благоприятно на клиентите и служителите на Responsys, коментира Дан Спрингър, главен изпълнителен директор на придобитата компания.
Сделката вече е одобрена от борда на директорите на Responsys. Процедурата по поглъщане трябва да приключи през първата половина на 2014 г.