Илон Мъск иска да колонизира Марс

Шефът на Tesla Motors управлява още една перспективна компания - SpaceX, с която крои планове за усвояване на космоса

Освен че прави фурор на пазара за електромобили, Илон Мъск развива и космически технологии. Шефът на Tesla Motors управлява още една перспективна компания – SpaceX, с която крои планове за усвояване на космоса в момент, когато НАСА изпитва сериозни проблеми с финансирането.

Илон Мъск иска да колонизира Марс, стана ясно от негово изявление в телевизионното предаване The Colbert Report. Вторият модел на космическия апарат Dragon, разработван от SpaceX, вече е готов и до две години ще излети в орбита. Амбициите на Мъск обаче се простират по-надалеч – той вярва, че човекът трябва да стъпи на Марс.

По неговите думи, планът за Марс е величествено приключение, което е необходимо за оживяване на човечеството. Реализацията му ще коства неимоверни усилия, но резултат ще надмине и най-смелите очаквания.

Илон Мъск мечтае да превърне Марс в свят, максимално близък до този на Земята, т.е. да създаде условия на Червената планета, които са комфортни за хората. Нещо повече, Мъск е готов лично да участва в авантюрата.

Коментари по темата: „Илон Мъск иска да колонизира Марс”

1. Драгомир

Васил ти грешиш. Това е новина, защото току що след 12 години idg е открила какво иска Мъск. А когато откриеш нещо току що – това е новина.

2. Някой

Е то с всички открития е било така. Не могло апарат по-тежък от въздуха да лети, физиката в началото на XX век почти всичко била открила, и т.н и т.н., ма ей на – 100 тонни железа летят във въздуха, лазери, рожба на квантовата физика, правят какво ли не в съвременния свят… и те така.

3. :)

Да, бе, ще продава електромобили на марсианците, а те ще натрупват дълг към федералния резерв, щото търговията е само в долари …

4. Иво

Земята я опрайхме, сега идва ред и Марс да оправим!

5. Борис

Този е напълно ненормален. Няма абсолютно никакъв начин, човек да съществува пълноценно на Марс, камо ли да изгради природа такава каквато има на Земята. Да не говорим, пък че радиацията не може да се преодолее в мащаб достатъчен за колонизиране.

6. Васил

Как това е “новина” … SpaceX съществува от 2002 , а Мъск още от създаването й , обяви че това е целта на компанията.