Дистанционно управление на услуги въведе М-Тел

Абонатите на М-Тел вече могат да управляват услугите, които ползват, с едно обаждане по телефона и 6-цифрена индивидуална клиентска парола. С нея те ще активират или деактивират всички следпродажбени услуги на М-Тел. Това ще става без нужда от лично посещение в магазин на оператора и без необходимост от допълнителни документи.
Освен управлението на услугите, свързани с промяна на тарифни планове, ползване на мобилен интернет, пренос на данни, роуминг, видео обаждания и т.н., с клиентската си парола абонатите ще могат да правят и справки за своята персонална информация с обаждане по телефон *88.
Услугата е достъпна за всички физически лица и фирми, които са клиенти на М-Тел на договор. Създаването на лична парола става след попълване на молба. Тя може да бъде получена от клиента по факс, изтеглена от сайта на оператора или взета от магазин на М-Тел.
Клиентът трябва да изпрати попълнената молба на факс 0888500885 или 02/9238401 или да я занесе в М-Тел магазин. Молбата трябва да се подаде заедно с лична карта за физическите лица или с МОЛ на фирмата и лична карта за юридически лица.
Подадените от клиентите документи се обработват до 2 часа. След това клиентът трябва да я активира с обаждане по телефона на *88. Паролата може да се сменя безплатно неограничен брой пъти. Ако клиентът я забрави, може да я анулира по телефона, като се свърже на *88 със сътрудника от М-Тел, чието име е вписано в молбата.

Коментар