Услуги, софтуер и бизнес практика изведоха Сирма до Superbrands

 
Високотехнологичните услуги, софтуерните разработки и бизнес практиката на Сирма Груп в България и в чужбина й осигуриха място сред най-силните марки на българския ИТ пазар.
 
Наградени бяха 52 български компании, които влизат в каталога "Business Superbrands България 2008". Сирма спечели отличието по три показателя – Качество, Надеждност и Познаваемост – в конкуренция от над 1300 компании.
 
Каталогът на Superbrands представя историята и пътя към успеха на най-силните марки в България. Изборът за Business Superbrands за България за 2007-2008 г. се провежда на два етапа – гласуване на експертно жури, състоящо се то членове на борда на Business Superbrands България, и онлайн анкета сред 300 бизнесмени.
 
Участниците в гласуването са степенували решаващите фактори за успешен бизнес в следния ред: качествени продукти и услуги – 82,2 %, отлична репутация – 62,7 %, високо квалифициран персонал 60,8%, високо ниво на познаваемост 60,8 %, финансова стабилност 55,4%,иновативни продукти и услуги 55,4%.
 
Изданието е част от глобалната програма Superbrands, която се провежда в 83 държави и представя водещите марки на различните национални пазари и добрите бизнес практики.

Коментар