Таблетите са притиснати от две страни

Таблетите като категория продукт постепенно ще отиват на втори план

Таблетите като категория продукт постепенно ще отиват на втори план, притиснати от две страни

Пазарът на таблети през 2014 година чувствително намаля. Много от големите производители преразглеждат своите бизнес планове, предвид края на бурния ръст в този сегмент.

В момента пазарът на таблети е в сложна ситуация. От една страна натиск върху него оказват евтините ноутбуци, а от друга – смартфоните с големи екрани, известни още като фаблети.

На практика, се наблюдава пресичане на размерите на екрана и ценовите сегменти на няколко типа устройства, сочи анализ на IDC. Очаква се тази тенденция да продължи и през 2015 година.

Таблетите като категория постепенно ще отиват на втори план. От една страна, те не са пълноценен заместник на персоналните компютри, а от друга – фаблетите са удобни за изпълнение на задачи, за които е предвиден таблетът.

Коментар