Основна цел на LG е създаване на агресивни стратегии за подобрение на конкурентната позиция и рентабилността на компанията на пазара за потребителска електроника. Това заяви на среща с журналисти по време на CES 2015 в Лас Вегас новият изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company – Брайън Куон.
Компанията планира да разшири гамата си от иновативни продукти с добавена стойност в САЩ и в целия свят. „Решени сме да създадем още по-ускорен растеж при продуктите за домашно забавление от следващо поколение и ще предложим иновативни решения и услуги”, каза Куон.
„Ще подсилим разпознаваемостта на марката LG в пазарите по цял свят, разработвайки различни и разпознаваеми продукти от световна класа, включително нашите OLED и Ultra HD телевизори. Едновременно с това ще подобрим и стратегията ни за конвергенция и ще интегрираме поредица от нови IoT решения, които ще позволят на клиентите ни да свързват телевизорите си с множество устройства по-лесно от всякога”, добави той.
Коментирайки текущото състояние на пазара в сегмента на телевизорите, Куон отбеляза, че фокусът на LG върху продуктова и ценова конкурентност ще постави компанията в по-изгодна позиция, за да отговори на нарастващата конкуренция от Китай и да се защити от ефекта на отслабналата японска йена.
Куон посочи четири основни стратегии, които LG ще следва на пазара за домашно забавление: лидерство на пазара за OLED телевизори; разширяване на присъствието на LG на пазара за 4K Ultra HD телевизори; постигане на лидерска позиция в потребителското преживяване; засилване на продуктовата конкурентноспособност на гамата от IT и AV продукти.
Нa LG и куцa подръжкaтa нaй вече нa телефоми.Зa другaтa техникa не съм зaпознaт.Товa според мен трябвa дa бъде основния приоритет нa компaниятa.Веднъж си взех техен телефон втори път тaкaвa грешкa нямa дa нaпрaвя.
ZNA4III I OT VAS NI6TO NE STAVA