21% ръст на годишната си печалба отчетоха ритейлъри, които използват приложението за анализ на големи данни Dynamic Action. То е разработено от компанията Order Dynamics (бивша еCommera) с централа в Лондон и офиси в няколко страни, вкл. България.
Dynamic Action прилага изкуствен интелект, за да стимулира печелившото управление на всички ритейл канали. Приложението помага на някои от световните лидери на ритейл пазара да подобрят своята дейност в омни-каналните продажби, стана ясно на конференция NRF 2015 г., която се състоя тази седмица в Ню Йорк.
Платформата препоръчва конкретни действия за управление на над $16 милиарда от ритейл приходите в целия свят. През 2014 г. компанията Jeager, клиент на OrderDynamics, отчете ръст в онлайн продажбите и показателите на бизнеса си много над средните за индустрията, като така надмина и собствените си прогнози. Приложението се ползва и от компании като Neiman Marcus, Brooks Brothers, T.M. Lewin и Sur la Table.
Dynamic Action се отличава с „Big Data” функционалност, която комбинира данните от интернет и традиционна търговия, за да даде задълбочен поглед и ясни препоръки за продукти, клиенти, търговски канали и маркетинг. Тази технологична категория се определя от Gartner като „прескриптивна аналитичност”.
Тъй като цел на ритейлърите през 2015 г. е оптимизирането на оперативния им капацитет и повишаване на печалбата, много водещи компании се възползват от решението Dynamic Action за получаване на подробни препоръки, носещи печалба във всяко звено на бизнеса им.
Според анализатора Бенджамин Грешам от Frost & Sullivan, „OrderDynamics е създала решение за „Big Datа” анализ за ритейл, което е единствено по рода си на пазара”. Възможностите на Dynamic Action да анализира почти в реално време големи масиви от данни от всички звена на ритейл бизнеса, вкл. интернет и традиционните магазини, е изключителен технологичен прогрес, допълва Грешам.
Ритейл бизнесът е преследван от неусвоени печалби, равняващи се на $800 милиарда в несвързани данни за стокови наличности, наричани от Order Dynamics с термина „Ghost Economy”.
„Уникалната ни възможност да трансформираме анализа от големи масиви от данни в реални действия, които повишават печалбите, позволява нашите клиенти да „изгонят духовете” на т.нар. Ghost Economy”, коментира ефекта от приложението Кевин Щернекерт, CMO на OrderDynamics.