YouTube ще предугажда видео хитовете

Нова система в популярния сайт YouTube ще открива кои видеоклипове имат потенциал да се превърнат в хитове. С въвеждането на технологията Buzz Targeting собственикът на YouTube, Google, цели да увеличи приходите от реклама, помествана в клиповете.
Всеки видеоклип, качен от редови потребител или професионален доставчик на съдържание, има шанса да предизвика огромен интерес. Задачата на Buzz Targeting е на ранен етап да открие тези клипове, които могат да станат хитове по гледаемост, обясняват от YouTube, цитирани от Ройтерс.
Технологията използва специален алгоритъм, който оценява темповете на ръст в броя на гледанията на даден клип и в зависимост от резултата може да го постави в списъка на избраните. Buzz Targeting лансира перспективните клипове като подходящи за поместване на реклама в тях.
Действието на системата увеличава вероятността от преглеждане на рекламите и съответно води до по-високи приходи. Към момента системата се прилага само за анализ на материали, които се предоставят от партньорите на YouTube.
Междувременно Google обяви, че планира тази година да добави няколко нови решения към YouTube. Макар и от компанията да не разкриват повече подробности, целта е видеосайтът да се превърне в стабилен източник на приходи.

Коментар