Норвежкият разработчик Opera Software представи ново лого и икона, които ще се ползват за всички браузъри на компанията. Те са изработени в 3D формат и наподобяват пръстен – прави се асоциация с портал, който свързва потребителите с това, което търсят в мрежата.
Триизмерното O символизира път към нещо повече – съдържание, открития, отговори, общуване и въобще повече възможности. Opera Software се отказва от думата Software, за да подчертае, че се занимава не само с разработка на софтуер, но и с интернет услуги.
Ново лого и икона вече има мобилният браузър Opera Mini за iOS, който е достъпен за сваляне от магазина App Store. В следващите месеци новият бранд ще бъде приложен и за всички останали браузъри на компанията – Opera за Android, Opera Mini за Android и Opera за компютри.
По-късно Opera ще промени логото и иконите на приложението за управление на данни Opera Max, браузъра Opera Coast за iOS и други свои продукти. Върху ребрандинга на Opera са работили две агенции – DixonBaxi от Великобритания и Anti от Норвегия.
Опитайте да пуснете порно , не се възпроизвежда.Така,че им е само рекламата на Опера не струва.Хлапетата в квартала го казаха и се оказа вярно .
3D за лого ми се вижда абсурдно
няма значение и 100 пъти да сменят логото, като новите им продукти не струват 🙂