Тoshiba си постави за цел 15 на сто от световния пазар на ноутбуци. Koмпанията смята да постигне това до 2010 г., като се фокусира върху развиващите се пазари.
В плановете влизат Китай, Виетнам и Тайланд, които все още демонстрират двуцифрен ръст всяка година, съобщават източници от представителството на Toshiba в Тайван.
Повечето топ производители предпочитат да изчакат Intel официално да обяви Centrino 2 (Montevina), преди да пуснат новите си модели лаптопи.
Toshiba обаче упорито пласира нови продукти, базирани на интелската платформа Santa Rosa Refresh – най-вече в 13 до 15-инчовия мобилен сегмент.
ОDM партньори на марката са Quanta Computer, Compal Electronics и Inventec. Доставките на Toshiba преносими компютри за Европа и другите по-малки региони са поверени на Compal и Inventec, а Quanta снабдява пазарите на Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския басейн.