fincity.bg обяви класация на най-търсените банкови продукти за месец юни

Кои са най-търсените банкови продукти в момента? Кои са банките с най-добри оферти към българския потребител? На тези въпроси отговаря публикуваната за първи път класация на www.fincity.bg, порталът за информация, съвети и дискусии за финансови продукти.
Първата класация е за месец юни и ще се публикува редовно както в онлайн изданието, така и до всички медии. За месец юни класацията обхваща всички видове кредитни продукти – ипотечни и потребителски кредити и кредитни карти. От следващия месец в класацията ще бъдат включени и други финансови продукти като банкови депозити, взаимни и пенсионни фондове.
Изследването е на база посещенията и броя преглеждания на офертите на финансовия портал.
„Все повече потребители използват интернет за сравняване на офертите на банките, което прави нашата класация все по-по-представителна не само за интернет търсачките, а и за предпочитанията на всички потребители на българския пазар”, коментира Николай Стайков, изпълнителен директор на „Финсити България” АД. „Смятаме, че подобни класации са полезни, тъй като правят банковия пазар прозрачен и сравним”.
Според изследването на Nielsen Online аудиторията на www.fincity.bg e в преобладаващата си част (над две трети) на възраст между 18 и 44 години, а 60% от посетителите са с доходи над средните за страната.
„Онлайн порталите за лични финанси стават все по-предпочитано място за избор на финансови оферти, тъй като спестяват време и усилия за най-добър избор. Освен чистата информация, потребителите могат и да прочетат мненията на други потребители, което e огромен плюс спрямо един уеб сайт на банка например. През www.fincity.bg може да се направи и заявка за консултация за кредит, което да улесни потребителя още повече”, коментира Магдалена Чолакова, маркетинг мениджър на компанията.
Освен месечна класация, на самия сайт има онлайн статистика за най-търсените оферти за последните 24 часа, която се променя в реално време и представлява своеобразен пулс на българския финансов пазар. От www.fincity.bg считаме, че такава информация представлява интерес не само за специалисти и анализатори, но и за по-широката публика.
Методология на изследването
Изследването обхваща периода 30 май – 29 юни 2008г. Класацията е направена въз основа на регистрирани общо 35 793 посещения за месец юни на www.fincity.bg.

Коментар