В края на април Avenir Telecom реши да оптимизира своите бизнес процеси в България посредством Microsoft Dynamics NAV. LLP Sofia внедри ERP системата в рамките на първоначално планираните 2 месеца. Френският телеком избра софийския офис на международния ИТ консултант след преговори с трима потенциални местни партньори.
Решаващи за избора бяха опитът на внедрителя в компании със сходен предмет на дейност, срещите с настоящи клиенти на LLP Sofia, които вече са преминал процеса на внедряване на ERP решение, срокът за изпълнение на проекта, както и предложената разумна инвестиция.
С внедряването на новата система за управление във веригата от магазини Internity, френската компания цели да обедини всички информационни и финансови потоци в единна система, която да замени използваните към момента няколко локални решения. Първата фаза от проекта предвижда чрез Навижън да се управляват всички процеси в бек офиса на компанията.
Информацията за реализираните в магазините транзакции се пренасят от използваното PoS решение към единната база данни чрез специално създаден интерфейс.
Мениджмънтът на телекома в България разчита новите инструменти за аналитична отчетност и анализ да им позволят да вземат още по-бързо мотивирани управленски решения за развитие.
Microsoft Dynamics NAV осигурява достъп до детайлна и актуална информация за дейността на магазините към всеки избран момент и позволява на мениджмънта ефективно да предприема подходящи и навременни мерки за стимулиране на продажбите, да развиват продуктовия асортимент и да оценяват реализираните продажби по различни разрези. Чрез внедряването на утвърденото ЕRP решение се ускорява също така корпоративната отчетност към централата на фирмата във Франция.