Sony готви реванш на пазара за геймърски конзоли

Sony ще се опита да отнеме първото място на Nintendo при конзолите за игри, става ясно от изявление на генералния директор на компанията по време на конференцията Е3.
Японският гигант планира да увеличи продажбите на PlayStation 3 до 150 милиона броя в близките години. Първото поколение на конзолата достигна до 102 милиона купувачи от появата си на пазара през 1994 година, разкриват от корпорацията.
За девет години пък бяха продадени 140 милиона от PlayStation 2. За същия период от време се очаква PlayStation 3 да изпревари по продажби значително своя предшественик.
В миналото обаче Sony нямаше насреща си толкова мощен конкурент като Nintendo, припомнят от Jupiter Research. Две поколения на PlayStation удържаха лидерска позиция на пазара, което беше забележителен успех. Едва ли втори път Sony ще може да доминира безапелационно при конзолите за игри, коментират анализаторите.
От Sony признават за грешка ранното налагане в своите конзоли на Blu-ray плейърите, тъй като това е повлияло отрицателно. Друга причина за недотам добрите резултати е липсата на достатъчно игри към момента на пускане на PlayStation 3.
Намалението на цените и разширяването на портфолиото с игри ще бъдат решаващи фактори за нарастване на популярността на конзолата на Sony, уверени са в компанията.

Коментар