Новите лаптопи Studio са вече в България

Компанията Dell представи новата си фамилия компютърни системи у нас. Линията Studio се позиционира във високия клас и горната част потребителски продукти.
Тя наследява най-добрите характеристики на професионалния клас ноутбуци XPS – най-вече елегантния клиновиден профил и шарнирна връзка. За разлика от масовата линия Dell Inspiron, която се отличава с добър баланс между цена и показатели, в Studio са добавени мултимедийни характеристики и повече възможности за персонализация. За първи път компанията въвежда в лаптопите екрани със светодиоди, което осигурява повече яркост на екрана и по-дълъг живот на батерията, както и четец за пръстов отпечатък.
Moбилните компютри Studio 15 и Studio 17 ще могат да се поръчват още в края на този месец от партньорите на Dell в България. В зависимост от конфигурацията, цената на 15-инчовия нотбук е между 1200 и 2000 лева и от 1500 до 2500 лева за модела със 17’’ екран, съобщи Михай Гуран, регионален мениджър за България и Румъния в Dell.
Гамата Studio XPS е ориентирана за потребителите, които на първо място държат на прецизния външен дизайн и необичайната за преносима машина лекота. Лаптопи от тази линия се очакват да бъдат поръчавани през втората половина на годината, каза Александър Александров, мениджър корпоративни и МСП клиенти, Dell България.
Към края на август у нас ще бъде доставен и Studio Hybrid – нова десктоп система на Dell, която е 80% по-компактна от нормален PC. Поради факта, че в разработката му са заложени мобилни технологии, Studio Hybrid консумира 70% по-малко енергия.
За първи път настолните машини Dell вървят с цветно разнообразие от кутии, а в края на август българските потребители ще могат да избират мобилни аксесоари – външни твърди дискове, мишки и слушалки, с цвят в тон с ноутбука Dеll.
С 237% през вторoто тримесечие са нараснали продажбите на настолни и мобилни компютри, осъществявани през партньори на Dell в България, по предварителни данни на IDC. Ръстът се дължи на развитието на самия пазар, както и на новите партньорства, които компанията сключи у нас – с дистрибуторите Асбис, Жар, Дженезис, веригите Мултирама и Технополис и онлайн магазина laptop.bg.
От началото на годината у нас са продадени общо 13 567 преносими и десктоп системи с марката – резултатите сочат двукратно увеличение, коментираха от Dell.
"Пазарният дял на компанията в България е 5,2%, планираме до го увеличим с 2 процента до края на годината”, обобщи Михай Гуран.

Коментар