LG Electronics обяви план за утрояване на продажбите на OLED телевизори през настоящата година. Корейската компания си поставя за цел да продаде 900 хиляди телевизора с панели на базата на органични светодиоди.
Освен увеличение в продажбите на собствени продукти LG се надява да достави повече OLED панели на други производители, като така стимулира като цяло новия сегмент от пазара, съобщи Nikkei.
През първото тримесечие на 2016 г. LG е продала 113 хиляди OLED телевизора, или три пъти повече спрямо същия период на миналата година. Това се дължи на инвестиции в реклама, вкл. на спортни събития в Северна Америка и Европа.
Ръстът в продажбите на OLED телевизори ще помогне на LG да заеме 45% от пазара в стойностно изражение на модели от висок клас – с цени от $2500 и нагоре, вкл. LCD. Подобно постижение ще означава ръст от 12% спрямо четвъртото тримесечие на 2015 г.
Като цяло, на световния пазар през миналата година са продадени 335 хиляди OLED телевизора, над 90% от които носят марката на LG, по данни на Nikkei Asia Review.