Фирмите сами създават и редактират безплатни вписвания в Golden Pages

От 5-ти август 2008 г. всички фирми в България ще имат възможността сами да създават безплатните си вписвания в www.goldenpages.bg и да ги редактират. Тази услуга е достъпна в новосъздадената секция за «Реклама в Golden Pages» на сайта на компанията. Въвеждането на новата услуга цели да улесни и ускори създаването на заявка за вписване в GoldenPages. От друга страна, фирмите, създавайки свой клиентски профил, ще могат да променят своите данни, което определено е предимство както за самите тях, така и за потребителите наGoldenPages. Целият процес по създаване и редактиране става онлайн в удобно за клиента време, независимо дали е в дома или офиса си.
С въвеждането на новата услуга потребителите ще могат да ползват бизнес информация и да търсят в много по-богата и актуална база данни на фирмите в България.
Според Марта Месечкова, мениджър «Интерактивни продукти», «В момента GoldenPages публикува данни за над 80 000 фирми в печатните и онлайн издания. Пускането на новата услуга ще ускори процеса на обогатяване и актуализиране на тази информация и фирмите ще могат много по-бързо и ефективно да поддържат данните си в справочника. В резултат на това, сайтът, който в момента привлича над 30 000 уникални потребители на седмица, ще се превърне в много по-привлекателна дестинация за «дигиталната» част от населението на България в търсенето им на точна информация за доставчици на продукти и услуги. Междувременно работим и върху други нови онлайн услуги, които да улеснят бизнеса и интернет потребителите в България», допълва Марта Месечкова.
Онлайн изданието www.goldenpages.bg е изцяло двуезично и предоставя гъвкав и удобен интерфейс за търсене на продукти, услуги и фирми. Търсачката покрива цялата страна и в нея са публикувани над 80 000 фирми в страната с име, адрес и телефон. С цел да се улесни търсенето, фирмите са обединени в 750 класификации. За всяка класификация и за всеки рекламодател е създаден специален речник с ключови думи, което прави търсенето от страна на потребителя по-ефективно.

Коментар