Влошиха прогнозата за продажби на OLED TV

Продажбите на OLED телевизори през 2016 г. ще достигнат 830 хиляди броя, прогнозира IHS

Продажбите на OLED телевизори през 2016 г. ще достигнат 830 хиляди броя, прогнозира IHS

Анализатори ревизираха прогнозата си за пазара на OLED телевизори през настоящата и следващите няколко години. Коригираната оценка за 2020 г. е с 32% по-ниска от досегашната.

Според IHS, продажбите на OLED телевизори през 2016 г. ще достигнат 830 хиляди броя, а през следващата година ще нараснат до 1,4 млн. броя. Прогнозата за 2018 г. сочи 2,36 млн. броя, за 2019-та – 4 млн. броя, а за 2020-та – 5,8 млн. броя.

По-рано същата анализаторска компания очакваше продажбите на OLED телевизори до достигнат 870 хиляди броя през 2016 г. и 8,5 млн. в края на десетилетието. Причините за понижаване на прогнозата не се посочват в публикувания анализ.

Според източници от индустрията, основен производител като Samsung е скептичен за OLED и залага на течнокристални телевизори с ултрависока резолюция SUHD TV, които използват технология с квантови точки (QD).

В момента LG е едноличен лидер на световния пазар за OLED телевизори. През първото тримесечие на годината корейската компания продаде 113 хиляди броя подобни телевизори, което е трикратен ръст спрямо същия период на предходната година.

LG очаква през второто полугодие търсенето на OLED телевизори да нарасне, което ще позволи на компанията да достигне продажби в размер на 900 хиляди броя за цялата 2016 г. – три повече спрямо 2015-та.

Коментари по темата: „Влошиха прогнозата за продажби на OLED TV”

добавете коментар...

  1. ха

    Старите OLED дисплеи имат живот 10000 часа, като при 5000 часа нещата вече изглеждат трагично. Има обаче и нови модели, които имат 10 пъти по-дълъг живот. Това прави вместо половин година употреба да има около 5 години такава.

  2. Anonymous

    Който е виждал OLED екран след 5000 часа (по-малко от седем месеца) презентация, не би повтарял безразсъдъчно маркетинговите глупости. OLED е еднодневка.

  3. :о)

    Само човек който не е виждал OLED може да твърди подобна тъпотия.
    LCD е мъртвородена технология в която производителите допускат ДЕФЕКТ и го пише навсякъде, понеже имало милиони пиксели можело няколко да не работят или да светят в други цветове. Това се допускало от производителя съответно и ти го приемаш искаш не искаш.
    Крайно време е тази несъвършена технология да се поднови.

  4. Димитър Иванов

    Напълно подкрепям мнението на Пешо. Прекаляват вече с този маретинг. Да, малко по-лек, малко по-тънък, и малко по-добър, е добре някои супер богати ще сменят телевизора си.

  5. Пешо

    Каквото и да купиш, пак ще се вижда страхотно. Да не си робот, че да може да различиш между две толкова развити технологии, които ще показват и двете много добра картина и звук. То какво им е на сегашните телевизори, ако се замислим? Всичко е маркетинг.

  6. Anonymous

    OLED е мъртвородена технология.

Коментар