Анализатори ревизираха прогнозата си за пазара на OLED телевизори през настоящата и следващите няколко години. Коригираната оценка за 2020 г. е с 32% по-ниска от досегашната.
Според IHS, продажбите на OLED телевизори през 2016 г. ще достигнат 830 хиляди броя, а през следващата година ще нараснат до 1,4 млн. броя. Прогнозата за 2018 г. сочи 2,36 млн. броя, за 2019-та – 4 млн. броя, а за 2020-та – 5,8 млн. броя.
По-рано същата анализаторска компания очакваше продажбите на OLED телевизори до достигнат 870 хиляди броя през 2016 г. и 8,5 млн. в края на десетилетието. Причините за понижаване на прогнозата не се посочват в публикувания анализ.
Според източници от индустрията, основен производител като Samsung е скептичен за OLED и залага на течнокристални телевизори с ултрависока резолюция SUHD TV, които използват технология с квантови точки (QD).
В момента LG е едноличен лидер на световния пазар за OLED телевизори. През първото тримесечие на годината корейската компания продаде 113 хиляди броя подобни телевизори, което е трикратен ръст спрямо същия период на предходната година.
LG очаква през второто полугодие търсенето на OLED телевизори да нарасне, което ще позволи на компанията да достигне продажби в размер на 900 хиляди броя за цялата 2016 г. – три повече спрямо 2015-та.
Старите OLED дисплеи имат живот 10000 часа, като при 5000 часа нещата вече изглеждат трагично. Има обаче и нови модели, които имат 10 пъти по-дълъг живот. Това прави вместо половин година употреба да има около 5 години такава.
Който е виждал OLED екран след 5000 часа (по-малко от седем месеца) презентация, не би повтарял безразсъдъчно маркетинговите глупости. OLED е еднодневка.
Само човек който не е виждал OLED може да твърди подобна тъпотия.
LCD е мъртвородена технология в която производителите допускат ДЕФЕКТ и го пише навсякъде, понеже имало милиони пиксели можело няколко да не работят или да светят в други цветове. Това се допускало от производителя съответно и ти го приемаш искаш не искаш.
Крайно време е тази несъвършена технология да се поднови.
Напълно подкрепям мнението на Пешо. Прекаляват вече с този маретинг. Да, малко по-лек, малко по-тънък, и малко по-добър, е добре някои супер богати ще сменят телевизора си.
Каквото и да купиш, пак ще се вижда страхотно. Да не си робот, че да може да различиш между две толкова развити технологии, които ще показват и двете много добра картина и звук. То какво им е на сегашните телевизори, ако се замислим? Всичко е маркетинг.
OLED е мъртвородена технология.