Samsung губи позиции в Китай три години поред

Китай все още заема голям дял в приходите на Samsung, но компанията губи позиции в страната

Китай все още заема голям дял в приходите на Samsung, но компанията губи позиции в страната

Китайският пазар привлича като с магнит доставчиците на маркови продукти, предвид огромния му потенциал. Но успехът не е гарантиран и редица водещи компании изпитват сериозни затруднения в азиатската страна.

Вече три години поред Samsung, най-големият производител на смартфони в света, губи позиции на китайския пазар. През 2013-та приходите на компанията в Китай са били 34,9 млрд. долара, през следващата година намаляват до 28,7 млрд. долара, а за 2015 г. падат до 27 млрд. долара.

Делът на китайските операции в структурата на приходите на Samsung е намалял от 18% до 15% през последните три години, по данни от самата компания, на които се позовава Sammobile.com.

Южнокорейският производител прави всичко възможно, за да подобри позициите си в Китай. Флагманите Galaxy S7 и Galaxy S7 Edge се приемат добре от потребителите в страната, а освен това Samsung предлага на местния пазар специални продуктик като например серията смартфони Galaxy C.

Коментар