HPE реорганизира маркетинга и продажбите

HPE ще обедини в една глобална структура екипите за продажби, в рамките на подразделението Enterprise Group

HPE ще обедини в една глобална структура екипите за продажби, в рамките на подразделението Enterprise Group

Hewlett Packard Enterprise (HPE) обяви мащабна реорганизация на отделите за маркетинг и продажби. Целта на компанията е да опрости и направи по-гъвкава работата с партньорите – дистрибутори и системни интегратори, съобщи CRN.

ИТ гигантът ще обедини в една глобална структура екипите за продажби, в рамките на подразделението Enterprise Group, става ясно от изявление на главния изпълнителен директор Мег Уитман. Консолидирането цели да подобри организацията на продажбите и да обезпечи оптимално обслужване на клиентите по цял свят.

В процеса на преструктуриране  HPE вече обедини дейностите си в областта на продуктовия маркетинг, електронната търговия и защитата на интересите на клиентите в единна организация под управлението на изпълнителния вицепрезидент по маркетинг и комуникации Хенри Гомез. Според CEO-то Мег Уитман, това ще опрости процесите и ще създаде повече възможности за кариерно развитие на служителите.

Промените в HPE доведоха и до рокади във висшето ръководство на компанията. В края на годината постовете си ще напуснат изпълнителният вицепрезидент и технически директор Мартин Финк и изпълнителният вицепрезидент за връзки с клиентите Джон Хиншоу. Подразделението Hewlett Packard Labs, шеф на което е Мартин Финк, минава в структурата Enterprise Group под ръководството на Антонио Нери.

Преструктурирането на продажбите и маркетинга ще даде на HPE конкурентно предимство, смята Дан Молина, технически директор на Nth Generation Computing, която е един от големите партньори на HPE. Други партньори считат, че структурните промени в компанията ще направят HPE по-гъвкав играч на пазара за софтуерно-дефинирани инфраструктури на фона на кризата при конкурентите.

Коментар