Клиентската база на М-Тел в края на юни 2008 г. е била с 13.2% по-голяма от тази през същия период на миналата година и вече наброява 5.2 млн. потребители, съобщиха от оператора.
В края на второто тримесечие пазарният дял на компанията продължава да бъде стабилен и се запазва на ниво от 50.5%. Проникването на мобилни услуги в България се е увеличило от 117.4% до 133.8%, информират от М-Тел.
Увеличеното средно потребление на клиент с 22.7% частично компенсира понижените цени, в резултат на което средните приходи от потребител намаляват до 9.9 евро през второто тримесечие на тази година, сравнено с 10.3 евро през същия период на 2007.
Приходите на М-Тел за периода са се увеличили с 4.2% до 165.6 млн. евро, благодарение на нарасналите приходи от месечни такси, трафик и данни, които компенсират намалелите приходи от роуминг.
През второто тримесечие на 2008 г. EBITDA (оперативната печалба преди данъци и амортизационни отчисления) се e увеличила с 4.7% до 95.8 млн. евро, подпомогната от по-високите приходи. В сравнение със същия период на 2007 г., оперативната печалба на М-Тел намаля с 5.3% до 51.7 млн. евро, основно в резултат на увеличените разходи за амортизация.