Потребители на iPhone 7 се жалват от проблеми с LTE

Новият смартфон на Apple регулярно губи връзка в LTE мрежите на Verizon и AT&T

Новият смартфон на Apple регулярно губи връзка в LTE мрежите на Verizon и AT&T

Много притежатели на iPhone 7 съобщават за проблеми с LTE връзката, в частност – в мрежите на американските оператори.

По време на работа, новият смартфон на Apple регулярно губи връзка в LTE мрежата на Verizon, става ясно от съобщения в множество форуми. Подобни проблеми изпитват и потребители на оператора AT&T.

Потребител на Reddit с псевдоним Kangalex споделя, че при напускане на Wi-Fi зоната, неговият iPhone 7 никога не се свързва автоматично към LTE, а предпочита 3G. Това налага ръчно привеждане на устройството в режим „полет” и обратно, за да се включи към LTE.

Други потребители също потвърждават, че iPhone 7 се свързва автоматично към по-бавната 3G мрежа, а понякога въобще не виждат никакъв сигнал. Това води не само до прекратяване на предаването на данни, но и до срив в гласовата услуга VoLTE.

Apple и Verizon все още не са обявили кога ще отстранят проблема, който е наличен и в бета версията iOS 10.0.2. Временни решения се явяват презареждане на смартфона, превключване в режим полет и изключване на HD Voice.

Коментари по темата: „Потребители на iPhone 7 се жалват от проблеми с LTE”

добавете коментар...

  1. mobilel employer

    E iPhone кво да очаквате друго хахаах

  2. stumbata

    Аз имам iphone 6 с Vivacom карта и също ми се случваше, затова минах на 3G 🙁

Коментар