Популярната социална мрежа Facebook подготвя нова рекламна система в опит да увеличи приходите си. Наречена Engagement Advertisements, системата ще "облъчва" с рекламни послания членовете на мрежата, които са около 90 милиона.
Налични са няколко начини за поднасяне на рекламата и взаимодействие с потребителите, съобщават от Forrester Research. Някои от обявленията могат да бъдат придружени с коментари, а други представляват виртуални подаръци от различни компании.
Членовете на Facebook пък могат да се записват като поклонници на рекламираните брендове.
Освен самото обявление, рекламодателите имат възможност да предоставят и полезно съдържание на членовете на мрежата, като се очаква това да повиши процента на кликаемостта върху техните послания.
Едни от първите рекламодатели в Engagement Advertisements ще бъдат компаниите Paramount Pictures, Adidas и General Mills.