Microsoft купува известна онлайн услуга

В стремежа си да покори интернет пазара, Microsoft сключи споразумение за покупка на компанията Greenfield Online, която притежава популярната в Европа онлайн услуга Ciao.
Всеки месец в Ciao влизат над 26,5 милиона души, за да сравняват цени на продукти, да преглеждат рейтинги и да четат обзори за конкретни стоки. Базата от данни на онлайн услугата съдържа над 5 милиона обзора на различни продукти, предлагани на пазара.
Microsoft ще плати по 17,5 долара за всяка акция на Greenfield Online, като общата стойност на сделката възлиза на 486 милиона долара, съгласно подписания договор.
Очаква се поглъщането да приключи през четвъртото тримесечие на годината.
Услугата Ciao ще бъде интегрирана в системата за търсене Microsoft Live Search, като по този начин корпорацията ще засили позициите си на европейския интернет пазар, където засега отстъпва на Google, Yahoo и eBay.

Коментар