Рибокът влезе в магазинната мрежа на 2be

Водещата верига магазини за мобилни технологии 2bе от септември пуска в продажба два артикула на медийната звезда – Рибока. Артикулите, които ще се предлагат във всеки магазин от веригата за мобилни технологии 2bе са плюшена играчка Рибок и бижу за телефон – Рибок. Цените на уникалните продукти ще са съответно 15,99 лева за плюшената играчка Рибок и 6,95 лева за бижуто Рибок. Плюшената играчка и бижуто за телефон с Рибока могат да бъдат намерени само в 2be.
Освен на редовна цена, артикулите с Рибока се предлагат и като част от специални промоционални оферти. Всеки, който закупи от магазини 2bе Samsung J700 с абонаментните програми на Globul, може да получи плюшената играчка Рибок на атрактивната цена от 9.99 лева, а при закупуване на Samsung М310 с абонаментните планове на vivatel – да получи уникален подарък – бижуто за телефон Рибока.
Предложeнието на 2be е единствено по рода си, защото за пръв път българска компания пуска за продажба на пазара артикули на свой рекламен герой в отговор на потребителски интерес.
Анна Няголова, Маркетинг Мениджър на 2be коментира: „Стартиралата в края на миналата година рекламна кампания на 2be създаде герой, който заживя свой собствен живот в медийното пространство и си спечели широк кръг истински фенове в интернет. ой има интересно чувство за хумор и своя стратегия за успех.  Рибокът се радва на широка популярност в телевизионното и интернет пространство и се превърна в медийна звезда, към която потребителите проявяват сериозен и постоянен интерес.
Пускането на тези два артикула на пазара е в отговор на многото и непрекъснати запитвания от страна на клиенти, дали няма да предложим играчки с Рибока. Смятаме, че сега клиентите ни ще бъдат много доволни, че се съобразяваме с техните желания. Това е поредната стъпка в нашата работа, чрез която демонстрираме важността на тяхното мнение и полагаме усилия да отговорим на очакванията им. Идентифицирането на търговска марка с конкретен герой, по правило подпомага по-доброто разпознаване на марката. Радваме се, че по този уникален начин можем да стигнем до нашите клиенти, да ги забавляваме и в същото време да отговорим на  изискванията им.”
Това е поредната нова роля на Рибока, който, освен като телевизионна и интернет звезда вече участва в комикс, където почитателите му могат да видят характерни моменти от интересния му живот. Художникът на комикса Божидар Симеонов е избран с конкурс, а поредицата се публикува в месечния продуктов каталог на 2be, които може да се бъде намерен във всеки магазин от веригата в цялата страна, или като приложение в периодичните издания.
С този комплексен начин на работа компанията затваря търговския цикъл, като предлага не само стойностни и разнообразни телекомуникационни продукти и услуги и добро обслужване, но и внимание към детайлите и очакванията на клиентите.

Коментар