Лоялните клиенти от М-Тел с точки на кредит

Нова инициатива разширява възможностите на програмата за лоялни клиенти на М-Тел. Тя предоставя възможност за използване на точки „на кредит” и ще продължи до края на този месец (септември). Дотогава лоялните клиенти могат да ползват „на кредит” нужното им количество клубни точки, ако искат да закупят желан от тях телефон веднага, но нямат достатъчно натрупани точки. Възстановяването на точките става автоматично през следващите покупката месеци. Възможност да се възползват от новата инициатива имат членовете на М-Тел Клуб. Включването в програмата е автоматично и безплатно.
До края на септември клиентите ще имат възможност да се възползват от още едно предложение по програмите за лоялност на М-Тел. Участниците в М-Тел Клуб програмата могат да закупят VMCC, VMCM и BlackBerry чрез плащане в брой и приспадане на клубни точки. Офертата, от която може да се възползва клиентът, зависи от периода, през който активно е ползвал услугите на М-Tел. Колкото по-дълго е ползвана М-Тел картата, толкова по-ниска е цената, на която може да бъдат закупени VMCC E630 3,6 Mbt/s, VMCM E220 3,6 Mbt/s, BlackBerry 8100 или BlackBerry 8310.
М-Тел Клуб програмата обединява клиентите на компанията, които имат активна карта повече от 6 поредни месеца. Те получават точки за всеки лев от месечната си сметка. Натрупаните точки могат да бъдат използвани както за приспадане от цената при закупуване на мобилен телефон, така и за различни подаръци от магазините на М-Тел.  
Всеки участник в програмата за лоялност получава свой клубен номер. Той осигурява достъп до информацията за баланса на клубните точки, позволява промяна на личните данни и поръчването на награди. Клубният номер се съдържа в първото информационно писмо, което всеки нов член получава при включването му в програмата и върху клубната карта, която се предоставя във всеки М-Тел магазин.

Коментар