М-Тел стартира франчайзинг кампания

Нова партньорска програма на М-Тел ще даде възможност на предприемачи да сключват франчайзинг договори за управление на магазин.
Кампанията, която набира и търговски представители на М-Тел, стартира от 23 септември, съобщиха от оператора.
Бъдещите търговски партньори на М-Тел ще управляват индивидуално своите приходи. Програмата е своеобразно продължение на установените партньорски отношения с Handy, Technopolis и М-Свят, уточниха от най-големия мобилен оператор в България.
М-Тел ще осигури на партньорите достъп до успешна бизнес концепция, ноу-хау, продуктови и търговски обучения и маркетингова подкрепа, за да минимизира риска, който обикновено съпътства старта на нов бизнес, посочиха от оператора.
Подробности за програмата М-Тел Партньори са публикувани на сайта на компанията.

Коментар