Английската компания Noetica ще доставя на нашия пазар решения за контактни центрове. Разработчикът ще развива бизнеса си в партньорство с консултантския център HeyPR, съобщиха от българската компания.
Noetica е известна със софтуерната платформа Synthesys, с която се реализират гъвкави решения за управление на взаимодействията с клиентите на контактния център. Софтуерът осигурява интуитивна технология за упътване на телефонни оператори, чрез комбиниране на унифицирано агентско приложение, използващо SOA (Service Oriented Architecture – Архитектура базирана на услуги).
Техниките за управление на бизнес процеси (BPM) са осигурени чрез интерфейс за визуално планиране на логиката на обслужване. Това позволява на не-технически персонал за минути да организира нови процеси и да скрои агентските екрани за всяка стъпка от взаимодействието с клиента, без да прекъсва работата на контактния център.
Noetica оперира по целия свят, като нейните услуги ползват компании като Аllianz, Time Warner, Bosch, The Daily Telegraph, Sitel и др.
„Експанзията на Noetica в България е нова стъпка в развитието ни. Изклюително позитивни сме относно растящия български пазар”, заяви Дани Сингър, изпълнителен директор на Noetica UK.
Synthesys намалява операционните разходи за входящи и изходящи операции с до 50%, а разходите за тренинг на агентите – с до 90%, твърдят от компанията. Платформата се предлага както във вариант клиент-сървър, така и като уеб-базирано решение.