След вчерашното съобщение от М-Тел и КЗП, че операторът премахва клаузата за автоматично подновяване на договорите от 5 април, Глобул обяви подобен ангажимент, но същевременно разкритикува своя конкурент.
Компанията изразява „несъгласие с тази практика [за автоматично подновяване на договорите] още когато тя беше въведена от основния конкурент преди няколко години. Много преди изострянето на общественото внимание към темата от последните месеци, Глобул нееднократно призовава регулаторните органи да вземат отношение. Когато това не се случи, Глобул въведе подобни клаузи и в своите договори с потребителите, за да защити своята пазарна позиция”.
Глобул счита обаче, че обявеното от М-Тел премахване на клаузите за автоматично продължаване на договорите на нови абонати не е решение на проблема, имайки предвид явно факта, че клаузата остава в сила за действащите в момента договори. Ето защо Глобул ще премахне клаузата и за своите съществуващи абонати едва тогава, когато това бъде направено и от М-Тел.
Преди дни Глобул обяви, че новите клиенти на компанията могат да се възползват и от предложението Welcome Guarantee, с което операторът гарантира качеството на своите продукти и услуги и дава на потребителите, които не са напълно удовлетворени, възможността да прекратят своя абонаментен договор без да заплащат неустойки, както и да си възстановят заплатените месечни такси.
Предстои да бъде проверено в практиката как работи тази процедура и доколко клиентите биха могли да се възползват от нея.
Глобул по-добре да не го бяха пускали това съобщение, защото се излагат. Все едно казват: Ама защо взимате баницата, от която заедно ядяхме и беше толкова вкусна?
Ми те и Globul са същите,никакъв контрол няма от държавата върху процента печалба на операторите във време на криза…..