В нехарактерен стил Apple поднесе извинение на своите потребители. Поводът е проблем с картографската услуга в операционната система iOS 6, която излезе по-рано този месец.
Изпълнителният директор Тим Кук публикува на сайта на Apple отворено писмо, в което поднася извинения на потребителите за възможните неудобства, както и за това, че разработката не оправдава техните очаквания. Кук посочва също, че Apple работи упорито по усъвършенстване на своя продукт и отстраняване на недостатъците.
В онлайн магазина App Store се предлагат алтернативни картографски решения за iOS 6
Любопитен факт е, че CEO-то на Apple измени на принципа на компанията да не споменава конкурентни продукти. Тим Кук предлага на потребителите да ползват алтернативни решения от рода на Bing, MapQuest и Wazeе, докато трае доработката на фирмените карти Maps, като си свалят съответните приложения от App Store.
Вариант също така са уеб версиите на картите на Nokia и Google. Картографската услуга на Apple ще бъде подобрявана постепенно с натрупване на опит и отзиви от потребителите.
Същевременно, интересът към картографските услуги в App Store расте. Отчитайки това, компанията ги постави в специалната секция "Featured", за да улесни потребителите в търсенето им. Google Maps обаче липсва там, тъй като интернет компанията все още не е пуснала отделно приложение в App Store.
В новата iOS 6 заедно с Google Maps е налична и собствена картографска услуга на Apple, която предизвика недоволство от страна на много потребители. Оплакванията са свързани с фактически неточности – например грешни улици и др.
Пак превеждате статии както Ви падне.
Apple са единствената компания, която може да каже какъв е интересът към картографски решения в AppStore, а те такава информация не са пускали.
Featured не е точно отделна категория, а по-скоро съвкупност от предложения, които компанията смята, че биха били интересни за потребителите в настоящия момент.
А, на темата с проблемите: Аз лично нямам проблеми с картите в София, благодаря.