Alibaba Group, най-голямата китайска интернет компания, отчете ръст от 56% за второто тримесечие на годината, приключило на 30 юни.
Приходите на гиганта в онлайн търговията възлизат на 7,403 млрд. долара, като основната дейност генерира 6,347 млрд. долара, което е ръст от 58% на годишна база, сочи финансовият отчет.
Облачният бизнес е донесъл на гиганта 359 млн. долара през тримесечието, или с 96% повече спрямо същия период на миналата година. Приходите от цифрови носители и развлечения са нараснали с 30% до 602 млн. долара.
Оперативната печалба на Alibaba Group за периода април-юни 2017 г. възлиза на 2,583 млрд. долара, а отчетената чиста печалба на компанията е в размер на 2,070 млрд. долара.
Според официалните данни, аудиторията на сайтовете на Alibaba Group, вкл. Taobao и Tmall, е около 466 млн. души, което е ръст от 12 млн. за една година. Абонатите на платени облачни услуги са се увеличили до 1,011 млн. души.