Обама рекламира в компютърни игри

Барак Обама стана първият кандидат президент с реклама в компютърни игри. Банери са предвидени в девет от заглавията на компанията Electronic Arts.
Много американци, които не гледат телевизия, а предпочитат компютърните развлечения, ще бъдат облъчени по този начин с политически послания.
Сред най-популярните игри, обхванати от кампанията, са Madden 09 и Burnout: Paradise. Инициативата е насочена още към феновете на спортните игри NASCAR, NBA, NHL skateboarding.
Основната аудитория на игрите са мъже на възраст от 18 до 34 години, посочват от EA пред Асошиейтед Прес. Интересът на рекламодателите към тази група е много висок, твърдят от издателя на игри.
Постоянните обновления на игрите през интернет позволяват кампанията да стартира незабавно. Геймърите в малките щати ще наблюдават Обама в продължение на месец, докато в големите кампанията ще бъде по-ограничена.
Параметри на сделката засега не са обявени.

Коментар