TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовини

L’Oreal придоби лидер в добавената реалност

Софтуерът на ModiFace позволява на потребителите да виждат как се променя лицето им в реално време, докато експериментират с комбинации от гримове

Козметичната компания L’Oreal обяви, че придобива канадския разработчик ModiFace, световен лидер в областта на добавената реалност при разкрасяването. Стойността на сделката не се съобщава.

Придобиването е част от стратегия на L’Oreal за засилване на дигиталното присъствие на всичките й международни марки и въвеждане на иновативни технологии при разкрасяването. Клиентите на компанията ще могат да тестват гримове и червила онлайн в специални приложения, разработка на МodiFace.


Създадена преди 11 години в Торонто, ModiFace разработва виртуални 3D услуги за гримиране и диагностика на кожата, използвайки собствено ноу-хау, което взема предвид чертите на лицето и цвета на кожата. Тези услуги се използват от почти всички водещи марки за красота.

Софтуерът на ModiFace позволява на потребителите да виждат как се променя лицето им в реално време, докато експериментират с комбинации от гримове. Приложението превръща камерата на смартфона в огледало, за да могат потребителите да видят как ще изглежда даден козметичен продукт върху собствената им кожа.

[related-posts]

ModiFace ще се превърне в ядрото на дигиталната R&D дейност на L’Oreal, заяви Любомира Роше, главен дигитален директор на козметичната компания. Сделката отваря нова страница в областта на красотата, с иновативни услуги и преживявания.

„Придобиването на ModiFace от L’Oreal разкрива невероятни възможности за иновации при добавената реалност (AR) и изкуствения интелект (AI) в сферата на красотата, резултатите от които ще зададат посоката на развитие на козметичната индустрия за десетилетия наред”, коментира Парам Аараби, основател и главен изпълнителен директор на ModiFace.


ModiFace ще бъде част от Фабриката за цифрови услуги на L’Oreal – специализирана мрежа за проектиране и разработване на нови дигитални услуги за марките на групата. Придобитата компания ще работи в тясно сътрудничество с изследователския екип на L’Oreal, но ще остане базирана в Торонто, близо до университета, с който има много научноизследователски партньорства.

още от категорията

7 тенденции в изкуствения интелект през 2026 г.

TechNews.bg

AI резюметата съсипват труда на кулинарните блогъри

TechNews.bg

AI не се отплаща, но компаниите увеличат разходите си за него

TechNews.bg

Тръмп наема 1000 специалисти за „Технологичната сила“

TechNews.bg

Южна Корея въвежда  всеобхватни регулации за изкуствения интелект

TechNews.bg

Експеримент в образованието: AI във всички училища на Ел Салвадор

TechNews.bg

Коментари