М-Тел обяви LOOP Клуб за лоялни клиенти

От 2 февруари М-Тел ще поощри абонатите си в най-младата мобилна мрежа – LOOP за доверието към марката и коректността като нейни потребители. Те ще получат специална клубна карта, която им дава правото на преференции и отстъпки в търговски обекти на партньорите на програмата.
Най-известните сред тях са транспортните компании USIT COLOURS, ETAP Adress и UNION Ivkoni, в сферата на услугите – TNT, BULSTRAD Life, комуникации – MСвят, хранителните вериги KFC, FANCY и магазините на марките Pepe Jeans, SLS, NIKE, Sport Depot, FADO shoes and bags, CONVERCE, Rip Curl, PULSAR.
От новите възможности на LOOP Клуб картата ще могат да се възползват всички нови клиенти сключили договор за две или повече години на тарифен план LOOP, в магазинната мрежа на М-Тел. Настоящите LOOP-ъри, чиято средна стойност на месечната сметка, в рамките на последните 3 месеца, надвишава 15 лв. (без ДДС) и са коректни ползватели на LOOP услуги за същия период от време също имат право на клубна карта.
Настоящите LOOP абонати, които отговарят на условията на промоцията, могат да поръчат своята клубна карта само online на адрес www.loop.bg. Новите абонати, които се спрат на абонаментен план съответстващ на промоционалните условия, ще попълват заявление за карта в М-Тел магазините. Всеки клиент попълнил заявление ще получи каталог за национални намаления LOOP Клуб с информация за последните промоционални условия, от които може да се възползва. Заявената клубна карта клиентите ще получават по пощата на адреса, посочен от тях за получаване на месечните им фактури.
Информация за външните партньори на М-Тел, техните търговски обекти, както и техните специални предложения, промоции и/или кампании, предназначени за участниците в LOOP Клуб програмата, се съдържа в интернет страницата www.loop.bg и на www.isic.bg.
Промоцията е в сила от 2 февруари до 31 март 2009 година.

Коментар