HP пуска нови Business Intelligence услуги

HP представи нови услуги, които имат за цел да помогнат на компаниите да подобрят управлението и точността на тяхната информация и да им позволи да взимат по-добри бизнес решения в рамките на предприятието.
Компаниите се нуждаят от надеждни и точни данни, за да управляват бизнеса си и да вземат правилните решения. Тe трябва да могат да споделят и управляват информация отвъд организационните граници, за да функционират ефективно, да намалят операционните си разходи и да управляват риска.
Новите услуги на HP, свързани с Business Intelligence (събиране и анализ на бизнес данни), помагат на компаниите да установят цялостен поглед върху информацията в рамките на организацията. Освен това те подобряват качеството на данните и установяват модели за управление на информацията на споделен актив. В резултат на това, подобренията при вземането на решения, оперативната ефективност и смекчаването на риска позволяват на компаниите да използват информацията за взимане на по-добри бизнес решения, отговарящи на нуждите на бизнеса.
Услугите на HP, свързани с Business Intelligence, отговарят на тази сложна среда с три нови услуги:
Управление на критични данни – позволява на потребителите да придобият, управляват, съхраняват и използват „master” данни ефективно в рамките на организацията. С един единствен източник на достоверна информация, потребителите могат да използват информационни масиви, за да открият сложни информационни взаимоотношения. Това позволява на организациите да разберат потребителските връзки за възможности за продажба на свързани продукти, продажба на подобрени продукти, да подобрят ефективността на процеса на набавяне и да намалят бизнес рисковете.
Управление на качеството на информацията – помага на потребителите да подобрят качеството на тяхната информация, за да бъде тя точна, последователна и цялостна. Това се постига чрез методология, която свързва инициативите за качество с целите на бизнеса и която задейства необходимата програма за управление, имаща за цел да дефинира, наблюдава и измерва качеството на информацията.
Управление на информацията – предлага на организациите платформа, която гарантира последователността, наличността, достъпността, отчетността и сигурността на данните. Услугите помагат на потребителите да защитават, управляват и развиват данните си като ценен фирмен актив, както и да намалят разходите по управлението им.
Значимостта на правилното управление на информация да се поддържа и адаптира по-лесно към динамичните бизнес и изчислителни изисквания доведе до по-голям пазарен интерес и дейности по разработването на по-добри практики за качество и управление на информацията” – каза Сандра Роджърс, програмен директор в IDC. – „Обявените от HP услуги имат за цел да намерят решение на ключови въпроси, които позволяват на организациите да се развиват. Част от това е предлагането на добри „master data” практики – важна сфера, която заздравява системите и способността им да си взаимодействат.”
IDC прогнозира, че услугите, свързани с управление на критични данни (Master Data Management), ще се удвоят от 3 милиарда щатски долара през 2006 г. до 6 милиарда щатски долара през 2011.
С тези нови услуги потребителите могат ефективно да събират и анализират данни в рамките на организацията и да вземат бизнес решения с по-голяма увереност” – каза Кристина Робинсън, вицепрезидент и главен управител на HP Business Intelligence Solutions. – „Особено в тези трудни икономически времена HP насочва всичките си усилия, за да помогне на предприятията да посрещнат най-важните си предизвикателства, свързани с управлението на фирмени данни и да им помогне да реализират пълната стойност на инвестициите им в Business Intelligence.
Неотдавнашно прессъобщение на „Гартнър” очерта резултатите от допитване, осъществено от програмата за обмен на знания между мениджъри (Gartner Executive Programs) през 2008 г., в което над 1500 главни информационни директори разкриха, че „технологичните приоритети се съсредоточават върху реализирането на стойност от вече съществуващи активи”.
Според „Гартнър” директорите на отдели „корпоративна информация” очакват инвестиции в приложения за събиране и анализ на бизнес данни и консолидация на информацията, които имат за цел да повишат видимостта и прозрачността на организациите, особено що се отнася до продажбите и оперативната ефективност. Очаква се тези инвестиции да доведат до допълнителни дивиденти в отговор на новите регулаторни и финансово-отчетни изисквания.”
Трябва да можем да се възползваме от данните си по най-добрия възможен начин, за да извършваме дейността си по-ефикасно, ефективно и конкурентноспособно. В крайна сметка, нашата цел е да подобрим общностите, които обслужваме” – каза Дарън Тейлър, вицепрезидент „Достъп до информация” към „Blue Cross and Blue Shield of Kansas City”. – „HP ни помогна да разработим и изпълним стратегическа пътна карта за управление на информацията и сега вече разполагаме с дисциплини по управление на данни, които ни помагат да управляваме информацията по-ефективно и ни позволяват да реализираме пълната стойност на инвестициите ни в събиране и анализ на бизнес данни.”
HP разработи информационната стратегия на „Blue Cross and Blue Shield of Kansas City” с цел да установи програма за управление на информацията и унифицирано съхранение на данни. По този начин HP успя да помогне на фирмата да реализира значителна възвращаемост на инвестицията през следващите няколко години. Можете да видите как Дарън Тейлър от „Blue Cross and Blue Shield of Kansas City” разказва историята си на адрес: http://hpbroadband.com/program.aspx?key=BIScustomers.
Повече информация за услугите на HP, свързани с Business Intelligence, можете да откриете на адрес http://www.hp.com/go/bi.

Коментар