Мрежовата компания D-Link обяви нова партньорска програма с глобален обхват, която ще доразвие предложенията за големи корпоративни клиенти и риселъри с по-ефективни инструменти за подобряване на пазарното им присъствие.
D-Link Global Alliance Program (GAP) е разделена на 3 основни нива: стратегическо, оперативно и технологично, като всяко от тях е насочено към удовлетворяване на конкретните изисквания на партньорските компании.
Програмата дава възможност на членовете да допълнят предлаганите от D-Link съществуващи решения и услуги с нови предложения, които да насочат към конкретни потребителски сегменти и клиенти или да настроят спрямо изискванията на търговската мрежа.
Партньорите се ползват от редица предимства на всяко едно ниво от програмата – предварителен достъп до нови продукти и решения, съвместни маркетингови инициативи и възможности за ефективна партньорска идентификация. Предвидени са също тестове на конкретни решения и установяване на съвместимост в големи проекти, обучение, техническа поддръжка и инструменти за развитие на продажбите.
"Програмата е печеливша стратегия както за D-Link, така и за нейните партньори", коментира новината Тони Цао, главен изпълнителен директор и председател на D-Link Corporation. "Тя е формалната рамка, в която тези две страни имат реалната възможност да усъвършенстват заедно своите пазарни предложения”.
Партньорите в GAP се класифицират в три различни нива – стратегически, оперативни и технологични, в зависимост от вида на сътрудничество и областите на съвместна работа с D-Link.
Имената на компаниите заедно с актуална информация за предлаганите от тях решения и услуги ще бъдат публикувани в директориите на новия парньорски сайт на D-Link.
Програмата D-Link Global Alliance е глобалната рамка, която дава възможност за развитие на локални партньорски инициативи. Предстои анонс на конкретните партньорски програми под шапката на GAP със специфичните им параметри за местните пазари, съобщиха от българското представителство на D-Link.