Започва регистрацията за конференция по GPU технологии












Корпорацията NVIDIA обяви, че Ричард Керис, главен технологичен директор на Lucasfilm и Ханспитър Файстър, професор по компютърни науки във Факултета по инженерни и приложни науки на Харвардския университет, ще се присъединят към изпълнителния директор и съосновател на компанията NVIDIA Джен-Хсун Хуанг като говорители във въвеждащата реч при откриването на GPU Technology Conference.

Регистрацията за конференцията вече е открита, като самото събитие ще се фокусира върху най-новите постижения на разработчици, инженери и изследователи, постигнати с помощта на активното използване на графични процесори (GPU). Събитието ще се проведе в Хотел Феърмонт в Сан Хосе, Калифорния между 30-ти септември и 2-ри октомври 2009 година. Подробна информация за регистрацията и самата конференция, включително и откриващите речи, сесиите, обученията, кръглите маси и други важни подробности може да бъдат намерени на адрес www.nvidia.com/gtc.

Намираме се в центъра на сеизмично разтърсване в начина на извършване на изчисленията, предизвикано от графичните чипове и техните богати възможности” заяви Бил Дали, главен учен в NVIDIA. “GPU Technology Conference е най-доброто място, където може да научите за тези промени, да видите технологиите и приложенията, предизвикващи този разрив, както и инструментите за решаването на най-важните световни предизвикателства в областта.”

Конференцията ще се състои от три паралелно протичащи тематични срещи:

Emerging Companies Summit – уникално събитие, което позволява на тепърва стартиращите компании, базиращи своите продукти и бизнес на GPU изчисленията да се възползват от възможността да се представят пред потенциални инвеститори и управляващите инвестиционни фондове в областта на GPU изчисленията.

GPU Developer Summit – серия от технически презентации, уроци и тематични разговори насочени към разработчиците на потребителски, професионални и високопроизводителни компютърни приложения, търсещи нови възможности да се възползват от високата паралелна изчислителна мощ на графичния процесор и разчитайки на приетите като стандарт в индустрията програмни езици, като C/C++ с CUDA разширенията и Fortran, както и графични библиотеки като Direct3D, DirectX Compute, OpenCL™ софтуер и OpenGL.

NVIDIA Research Summit – специално създадени от изследователи и работещи в областта специалисти, тези сесии са насочени към използването на възможностите на графичните процесори за научни и инженерни изследвания. А също така и за заинтересованите да научат как пълноценното използване на GPU може да увеличи изчислителната мощ и да намали времето за постигане на открития.

Информация за говорители във въвеждащата реч:

Ричард Керис присъединил се към Lucasfilm през декември 2007. Като главен технологичен директор на една от водещите в световен мащаб компании за създаване на филми, Керис се грижи за техническите дейности и е отговорен за развитието и изпълнението на технологичната стратегия на Industrial Light & Magic, Skywalker Sound, LucasArts, Lucasfilm Animation, Lucasfilm Animation Singapore and Lucas Online. Преди да се присъедини към Lucasfilm, Керис е бил на ключови позиции в Apple, Alias|Wavefront, Electric Image и Silicon Graphics.

Ханспитър Файстър е професор във Факултета по инженерни и приложни науки на Харвардския университет. Неговите разработки се базират на пресечната точка между визуализацията, компютърната графика и компютърната визия, като в същото време покриват широк спектър от теми, включително и научни визуализации, изчислителна фотография, точково-базирана графика, моделиране на външността, 3D телевизия и лицево разпознаване. Преди това той е прекарал 11 години в Mitsubishi Electric Research Laboratories, където последно е бил на позиция старши изследовател и помощник директор.

Джен-Хсун Хуанг съосновава NVIDIA през 1993 и от тогава е неин президент, изпълнителен директор и член на борда на директорите.

Коментар