Близо три пъти по-ниска цена на LG-KP500 Cookie с Vivacom Злато 180

Само 99 лв. ще струва LG-KP500 Cookie на всеки VIVACOM клиент, който реши да вземе мултимедийния телефон с абонаментния план за мобилни услуги Злато 180 до края на година. Тази цена е близо три пъти по-ниска от цената, на която устройството се предлага на пазара.

Освен LG-KP500 Cookie на ниска цена, клиентите на новата оферта на телекома ще могат да говорят и повече от 1000 минути безплатно със своите близки и приятели. Тарифният план, с който се предлага телефонът, е един от най-предпочитаните сред потребителите на мобилни услуги на VIVACOM поради универсалния си характер. Злато 180 има 180 включени минути за свободно общуване с всички мобилни и стационарни мрежи в България и чужбина, още 1000 минути за разговори с петима фаворити и 50 МВ безплатен трафик за мобилен интернет.

Златните планове включват още три допълнителни тарифи, създадени да задоволят наведнъж необходимостта на потребителите от разговори във всички мрежи и свободно сърфиране в интернет през мобилния телефон. Офертите започват от 30 включени минути към всички национални и международни оператори и 10 МВ мобилен интернет трафик и стигат до седем часа разговори към всички мобилни и стационарни мрежи в страната и към международни оператори, заедно със 100 МВ мобилен интернет на месец. Всички пакети предлагат и по 1000 минути към петима избрани от клиента приятели.

LG-KP500 Cookie е с изцяло сензорен дисплей и се нарежда сред най-елегантните телефони, предлагани на пазара. Функцията за разпознаване на ръкопис улеснява редактирането на документи, писане на бележки и SMS. Сензорните игри са истинско забавление, а автоматичното завъртане на дисплея създава удобство променяйки изгледа на направените снимки или документи.

VIVACOM е новото име на БТК и vivatel, които се обединиха в една компания, за да предложат на българския клиент обединена услуга от ново поколение. Обединяването на компаниите под една търговска марка е част от стратегията за трансформация на БТК от техническа към клиентски ориентирана компания.

Коментар