Синият кандидат за кмет залага основно на Интернет

Синият кандидат за кмет на София д-р Иван Антикаджиев (позиция 7 в бюлетината) разчита много на гласовете привлечени през Интернет. Макар и да не се е самообявил за Интернет-кандидатът на вота, практически неговата кампания в Мрежата е най-резултатна.

Причината д-р Антикаджиев да заложи на този канал за връзка с избирателите са значително по-изгодните цени за реклама. Практически цената за достигане до 1 избирател през Интернет е поне 10 пъти по-ниска от тази през останалите медии. Това е важно за кандидати с по-ограничени ресурси.

Д-р Антикаджиев е един от малкото кандидати, които имат собствен сайт (www.doctor-antikadjiev.com) за кампанията. Повечето му конкуренти ползват или своите блогове, или сайтовете на съответната партия. На страницата, освен информация за кандидата и базовите му послания, са налице възможности за обратна връзка, вкл. за поставяне на въпроси към него, на които той лично отговаря.

Кампания през Интернет е много добре подбрано средство и от гледна точка на целевата аудитория. Д-р Антикаджиев се стреми да върне десните избиратели в десницата. А, както е известно, феновете на „синята идея” са едни от най-активните участници в политическите дискусии в Мрежата. Реално до тях може да се стигне най-ефективно именно през Мрежата.

Основните послания на кандидата са свързани с борба с корупцията, реализация на транспортни пробиви, чрез които ще се регулира трафикът, възстановяване на някои паркове и приемане на Закон за София. Водещото мото на кампанията е: „Готов съм”… Политическата цел за изборите е стигане до балотаж.

Коментар