Ако ще пускате нов смартфон в скоро време, формулата е да карате потенциалните потребители да гадаят. Така поне смятат анализаторите от Compete. Според тяхното проучване, стратегията за популяризиране на Droid се базира точно на това: шумни, но не особено конкретни обявления, следвани от продължителни серии от издаване на единични мънички детайли – като трошички – и така до деня на пусканетона новия модел. Всичко това кара хората да се интересуват постоянно, да са ангажирани и да чакат с нетърпение идването на устройството.
Това, което тя и колегите й установили, е че обявяването на ново модно устройство и след това оставянето на тази тема в ръцете на блогъри, журналисти и анализатори, изобщо не е достатчно. Подходът, който работи по-добре, според Compete, е да се дава повече информация – на малки порции и по-често. Така може да се осигури много по-голямо внимание и очакване преди и около същинското анонсиране на новия продукт.
Изводите от анализа на Compete могат да бъдат интересни за маркетинговите отдели на компании, които се готвят да пуснат смартфони или други интерсни устройства.