Обновеното мобилно приложение Моят А1 предлага на абонатите на телекома подобрена и по-интуитивна навигация, както и някои нови възможности. Усъвършенстваният дизайн е съобразен с актуалните тенденции и е разработен съвместно с водещи UI и UX дизайнери, така че да предостави по-добро клиентско преживяване при управление на всички услуги от А1.
Потребителите на Моят А1 сега имат по-бърз и лесен начин за управляване на услуги и настройки за плащане на сметки, за проверка на потребление, с по-малко кликове и по-фокусирано съдържание. Улеснен е и начинът за управление на карти и плащане на фактури. Налична е достъпна и подробна разбивка на детайлите по фактура, без да е необходимо потребителите да свалят документи.
Важна промяна спрямо предишната версия на приложението е възможността потребителите да подписват договори онлайн, да следят статус на технически заявки и бързо да активират най-подходящия план роуминг според държавата, в която ще пътуват. Потребителите могат също да извършват сами настройки на Wi-Fi мрежата си, по-лесно да добавят допълнителни пакети и услуги в плана си, да управляват кредитния си лимит и да следят колко мегабайти и минути в роуминг им остават.
Профилите в апликацията се делят на титулярен и потребителски според това дали потребителят има договор с компанията или е ползвател, който няма договор с А1, а използва услуга, за която друг клиент е сключил договор. За да се възползват от всички функционалности за управление и да имат видимост и достъп до всички услуги, потребителите e необходимо да имат титулярен профил. Ползвателите на конкретна услуга разполагат с ограничени права за управлението ѝ.
Приложението Моят А1 и неговата уеб версия на A1.bg дават възможност на потребителите за пълен контрол на услугите, полезни известия, плащане на сметки и преглед на детайлна информация 24 часа в денонощието през компютър или смартфон.
Даунлоуд: Моят А1 от Google Play / Моят А1 от App Store / Моят А1 от App Gallery