Производителят на смартфони Xiaomi успя да изпревари всички конкуренти и да оглави китайския пазар. Това твърди известният наблюдател на пазара Ice Universe, позовавайки се на публикации в местните медии.
“Според данни от реномирана статистическа агенция, получени ексклузивно от Уолстрийт, Xiaomi се класира на първо място на китайския пазар на смартфони с дял от продажбите в размер на 18,4% през 33-тата седмица на тази година, която приключи на 20 август”, е точният цитат.
Xiaomi изтръгва победа на китайския пазар на смартфони, но конкурентите буквално дишат в гърба й. Второто място е за vivo (заедно с iQOO), която притежава 18% от пазара. Третото място отива при Honor със 17,7% от целия пазар на смартфони в страната.
Данните потвърждават, че и трите водещи компании имат много близки дялове от пазара на смартфони в Китай, като разликата между тях е 0,3 и 0,4%, тоест ситуацията може да се промени по всяко време.
Ice Universe първи описа точно новите тенденции в смартфоните, включително екраните тип “водопад”, прореза в iPhone X, новия дизайн на iPhone 14 с изрез Dynamic Island и различни 200-мегапикселови сензори за изображения.