TP-Link България обяви двуцифрен ръст в потребителския сектор

„Адаптирахме към местната среда със сложни, постоянно променящи се изисквания”, казва Анна Чакърова, бизнес мениджър на TP-Link България (снимка: TP-Link)

Производителят на мрежов хардуер TP-Link постига стабилен растеж във всички сектори у нас през 2023 г. и планира да разшири портфолиото си от бизнес решения през 2024 г., съобщиха от компанията, без да разкриват конкретни данни за приходите и ръста.

През 2023 г. TP-Link засили стратегическата си позиция на българския пазар, както по отношение на предлагането на продукти и услуги, предназначени за бизнес средата от гледна точка на оборудването за крайни потребители, така и в сегмента на телекомуникационното оборудване за мрежова инфраструктура, гласи официалното съобщение.

„За нас 2023 г. беше година на непрекъсната еволюция, растеж и диверсификация на предложенията на TP-Link на всички нива и във всички бизнес сектори. Продължихме да подкрепяме нашите надеждни партньори, успяхме да изградим други здрави сътрудничества и най-вече се адаптирахме към местната среда със сложни, постоянно променящи се изисквания”, каза Анна Чакърова, бизнес мениджър на TP-Link България.

Компанията обяви двуцифрен ръст в приходите от решения за потребителския сектор през 2023 г. Съществен момент, на който акцентира TP-Link, е разбирането на световните тенденции и как те се отразяват на поведението на българските потребители.

„Днес фокусът на клиентите не е просто върху наличието на мрежова връзка в дома, а и върху осигуряването на безпроблемна работа с все по-голям брой терминали и удобни за ползване устройства, като голямо внимание се отделя на създаването на по-безопасна среда за днешните деца и тийнейджъри”, поясняват от компанията.

Друга важна тема през годината ще бъде технологията Wi-Fi 7, където TP-Link разполага със специална продуктова гама. Разширяването на портфолиото от решения е цел, върху която TP-Link беше особено фокусирани през 2023 г. и ще продължи да я следва и през 2024 г.

Развитието на B2B сектора се превърна във фокус за компанията. TP-Link България последователно инвестира в този сектор, предоставяйки специализирани решения за бизнес Wi-Fi мрежи.

През 2023 г. компанията се фокусира и върху засилване на стратегическите партньорства със специализирани системни интегратори, като предлага програми за обучение и сертифициране, поддръжка и технически консултации, включително на етапа преди продажбата.

Гамата от решения за бизнес наблюдение на TP-Link беше обединена под шапката на TP-Link VIGI, а през 2024 г. компанията ще се фокусира върху създаването на стратегически партньорства със специализирани дистрибутори в този сектор, за да направи VIGI по-достъпен в цялата страна.

Коментар