LG бележи 12% ръст на пазара за телефони у нас

LG ще разчита на Android-базирани смартфони за постигане на растеж и увеличаване на пазарния си дял в България, стана ясно днес на пресконференция в София.

През 2009 година южнокорейската компания е достигнала дял от над 11,5% на пазара за телефони у нас, разкри Димитър Вълев, мениджър маркетинг и продажби "Мобилни комуникации в българския офис" на LG Electronics. В парично изражение растежът е над 12%.
"Ръстът е постоянен от май миналата година досега. Спрямо 2008 година удвоихме пазара си", каза още Вълев.
Компанията представи модела GW620, който е първият Android-базиран смартфон на LG, достъпен на нашия пазар. Устройството се предлага в магазинната мрежа на Vivacom с абонаментен план Unicall XL за 20,90 лева на месец. Това включва 100 мегабайта трафик за мобилен достъп до интернет, както и 100 часа разговори с всички мрежи в България.
Пазарният дял на Android OS в момента е едва 2% в света, но в LG очакват през 2010 година това да се промени радикално. Предвижданията са за бързо развитие и разпространение – дотолкова, че новата ОС би могла да постигне второ място на пазара след Symbian.

Коментар